ראשי » טיפים » בגדים מתאימים ליוגה – ההמלצות לבגדים נכונים של אימון יוגה

בגדים מתאימים ליוגה – ההמלצות לבגדים נכונים של אימון יוגה

הרבה מאוד נשים בוחרות להשתתף באימון יוגה בשביל הבריאות הפיזית והשלווה הרגשית. יוגה היא תורה רוחנית שמשלבת גם עשיית מדיטציה ותרגילי תנועה מגוונים. כאשר עושים יוגה, כדאי ללבוש בגדים מתאימים ליוגה. בגדים נוחים בשביל שיהיה קל יותר לעשות את התרגילים. יוגה למתחילים יכולה להיות מאתגרת מאוד. כאשר אנחנו עושים יוגה אנחנו צריכים ללבוש בגדים מבד נושם. יוגה היא פעילות שמתאימה לנשים, גברים וגם לילדים ובני נוער. יש מגוון שיטות יוגה מיוגה ויפאסנה ועד יוגה אשטנגה או יוגה ערסלים. ריכזנו לכם את ההמלצות לבגדים נכונים ומתאימים לאימון יוגה במאמר הבא.

טיפים לבחירת בגדים מתאימים ליוגה

בחירת הבגדים שאנחנו בוחרים ללבוש ליוגה חשובה במיוחד. בגדי ספורט שיכולים להתאים לחוג יוגה הם בגדים מבד נושם ונמתח. בגדים שאפשר ללבוש ליוגה הם טייצים או מכנסי טרנינג. חשוב להקפיד ללבוש ליוגה בגדים נוחים שאפשר להימתח איתם. חשוב מאוד לשים שאנחנו לובשים לחוג בגדים שנוח לנו בהם ושאנחנו לא מזיעים בהם. בגדים שעשויים מבד כותנה יכולים למשל להתאים לנו מאוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

התכונות החשובות של בגדים מתאימים ליוגה

יש מספר תכונות שחשוב שיהיו לבגדים מסוג בגדי ספורט, בדגש על בגדים שמתאימים לחוג יוגה. התכונות הכי חשובות הן:

  • בד נושם
  • בד לא צמוד
  • בגדים רחבים

חשוב לבחור ללבוש בגדים שיהיה לנו נוח לנוע בהם בחופשיות וגמישות. כאשר משתתפים בחוג תנועה, חשוב לשים לב לסוג הבגדים שלובשים. חוג תנועה יכול להיות מאתגר מבחינת התנועות שאנחנו עושים והן יכולות להיות קשות. ככל שמתמידים יותר בעשיית ספורט מסוים או חוג תנועה מסוים – כך הוא נעשה קל יותר עם הזמן.

עם הזמן, ככל שנעשה יותר ספורט מסוג מסוים – נדע להתאים טוב יותר את מה שאנחנו לובשים. יש אנשים שעוסקים במספר סוגי ספורט שונים ויש בגד אחד שיכול להתאים לסוג ספורט אחד ולא לסוג ספורט אחר. יש אנשים שיש להם סט בגדים לריצה וסט בגדים אחר ליוגה או לטאי צ'י או לצ'י קונג.

הלבוש שלנו משפיע על איכות האימון שלנו

הבגדים שאנחנו בוחרים ללבוש לחוג ספורט או חוג יוגה יכולים להשפיע על מידת החופשיות שיש לנו בתנועות. יוגה בהיריון למשל יכולה להיות מאתגרת יותר לנשים. כאשר אנחנו עושים ספורט או יוגה בזמן היריון כדאי ללבוש בגדי ספורט נוחים. דווקא לבוש של בגדים צמודים מאוד יכול להפריע לנו בגמישות של התנועות שלנו. השקעת מחשבה באיכות הבגדים שאנחנו לובשים לחוג ספורט יכולה להקל עלינו את הספורט.

ההבדל בין בגדי ספורט לנשים לעומת גברים

קיים הבדל בין בגדי ספורט לגברים ובין בגדי ספורט לנשים. בגדי ספורט נשים צריכים להתאים לגוף המשתנה של האישה במהלך החודש (בגלל המחזור החודשי). מומלץ מאוד לשים לב איזה סוג בגדים אנחנו קונים לחוגי ספורט שונים. בגדים שיכולים להתאים לספורט כמו ריצה לא יתאימו לספורט כמו ריקוד או פילאטיס. כאשר אנחנו בוחרים איזה בגדים נלבש לחוג ספורט שאנחנו משתתפים בו – חשוב להתאים אותם גם לעונות השנה ולמזג האוויר.

בסופו של דבר, ספורט זה דבר בריא גם לגוף וגם לנפש. עשיית ספורט ותרגול שלו יכולה לאפשר לנו לשפר את איכות החיים שלנו באופן משמעותי. כאשר אנחנו עושים ספורט, אנחנו צריכים להרגיש בנוח מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית. יכול להיות לנו קל יותר ללבוש בגדים שיגרמו לנו להיראות מחוטבים יותר כמו למשל בגדים בגוונים כהים או בגדים בצבע שחור.